Ons kantoorpand is dicht van woensdag 25 december 2024 tot en met vrijdag 3 januari 2025. We zijn in deze periode wel per WhatsApp en e-mail bereikbaar, met uitzondering van 25, 26 december 2024 en 1 januari 2025.
Een vraag stellen aan de NZa?
Stuur een WhatsApp-bericht naar 088 - 770 8 770.
- Wij behandelen uw vraag op werkdagen tussen 9.00 en 13.00 uur.
- Stuurt u ons een bericht buiten deze openingstijden? Dan nemen wij dat op de eerstvolgende werkdag in behandeling.
Vermeld in het bericht:
- of u de vraag stelt als patiënt, verzekerde of zorgprofessional;
- waar de vraag over gaat (bijv. onderwerp en/of zorgsector).
Heeft u een uitgebreidere vraag? Stuur dan een e-mail naar info@nza.nl.
Voor zowel WhatsApp als de mail geldt: deel géén persoonlijke gegevens zoals uw burgerservicenummer (BSN) of rekeningnummer.
Een melding doen?
Wilt u een melding doen? Ga hiervoor naar ons Meldpunt.
Klanttevredenheidsonderzoek
Om de kwaliteit van onze dienstverlening te onderzoeken en verbeteren, doen wij klanttevredenheidsonderzoek. Indien u contact hebt gehad met de NZa, dan kunt u namens ons door KCM Survey benaderd worden om deel te nemen aan dit klanttevredenheidsonderzoek. Hiervoor gebruiken wij uw e-mailadres, of uw telefoonnummer indien u uw vraag via WhatsApp of telefoon heeft gesteld. We nodigen u in dat geval per mail of per SMS uit om een vragenlijst in te vullen om de kwaliteit van onze dienstverlening te onderzoeken en verbeteren.
Zodra u de vragenlijst heeft ingevuld, ontvangen wij de resultaten van deze vragenlijst geanonimiseerd. Dit houdt in dat uw e-mailadres of telefoonnummer niet meer te koppelen is aan de antwoorden die u gegeven hebt op de vragenlijst. Als u meedoet met ons klanttevredenheidsonderzoek, dan bewaart KCM Survey uw persoonsgegevens 3 maanden.
Wij verwerken uw persoonsgegevens op basis van het gerechtvaardigd belang, namelijk om onze dienstverlening te onderzoeken en te verbeteren. Meer informatie over het verwerken van persoonsgegevens door de NZa vindt u op onze pagina over Privacy.