Documenten
Tip: zoekt u een specifiek document of beleidsstuk?
Op deze website vindt u alleen verwijzingen naar de meest gezochte documenten. Een overzicht van alle beleidsregels, tarieven, rapporten en andere publicaties vindt u in ons documentenplatform. De documenten die hieronder staan zijn veelgestelde vragen.
542 documenten
- Datum
- Relevantie
-
Hoe kan ik een consult in een buitenlandse taal declareren?
Er is geen aparte prestatie voor een consult in een buitenlandse taal voor huisartsenzorg. U kunt een consult in een buitenlandse ...
-
Hoe waarborgen jullie de privacy van de patiënt bij de aanlevering van de zorgvraagtypering?
-
Over welke periode moesten de gegevens omtrent zorgvraagtypering aangeleverd worden?
Tot 1 september 2023 kon u de gegevens aanleveren over de periode van 1 juli 2022 tot 1 juli 2023. U leest meer over de aan te ...
-
Hoe meld ik mij aan voor het aanvragenportaal?
-
Mijn patiënt heeft met spoed een katheter nodig. Hoe kom ik aan een katheter en wie betaalt dat?
Bij acute situaties in de eerstelijnszorg is de huisarts vaak degene die naar de patiënt gaat om de katheter te plaatsen. Daarom ...
-
Is het voeren van een 'begeleidingsgesprek bij een nieuw geneesmiddel' verplicht?
Nee, de apotheker mag zelf inschatten of dit gesprek nodig is.
-
Wanneer mag een 'Terhandstelling van een nieuw geneesmiddel met begeleidingsgesprek' worden gedeclareerd?
-
Mag de patiënt kiezen of deze wel of geen 'begeleidingsgesprek bij een nieuw geneesmiddel' wil?
-
Wat is mijn gebruikersnaam?
Uw gebruikersnaam is het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij het aanvragen van een account.
-
Hoe registreer ik de patiëntgroep?
De patiëntgroep registreert u in het veld ‘zorgvraag’. De codes vindt u in de typeringslijst van Revalidatiegeneeskunde. In de ...